19.3.2020 – úkoly

Če ský jazyk

Slabikář str. 69

Písanka str. 34 – dole v písance pojmenujte obrázky a vedle obrázku jednou napište

Matematika

PS str. 17 – nová látka

Celá stránka slouží k seznámení žáků s novými čísly. Děti mají karty s čísly. Ať čtou číselnou řadu, vzestupnou i sestupnou. Ať určují číslo, které je před číslem 15, které je hned před 15, které je za 12, které je hned za 12…..

Dolní část stránky je motivační, ukažte dětem jak číslo např. 15 je znázorněné. Můžete použít i peněžní model, deset jednokorunových mincí má stejnou hodnotu jako desetikoruna. Použít ke znázornění můžete použít barevná víčka, 10 červených a např. 1,2….modrá víčka.

Myslím si, že to nebude takový problém to dětem vysvětlit, už to umí.

Dávejte jim úkoly, aby spočítaly rohlíky, kuličky, předměty doma….

Prvouka

PS str. 33, 34, 35

Vysvětlete rozdíl mezi stromem a keřem. Strom má kmen. Jděte do přírody a ukažte jim jarní kytičky.

Ve chvílích volna opakujte s dětmi dny v týdnu, měsíce v roce, zvířata a jejich mláďata. Naučte je datum, kdy se narodily. Už jsme se těchto poznatků dotkli a skoro všichni ti uměli už ze školky.