30.9.

ŽA str. 14 – povídat, vystřihnout s, S a dát do desek

Dávat dětem diktát písmenek – pokládej vystřihaná písmenka tak, jak je diktuji

Psaní str. 22 – krátká šikmá čára – dělej podle šipek

M str. 15 – děti pracovaly samostatně aniž bych jim k tomu něco řekla. Děti, které dostaly jedničku /skoro všechny/, látce rozumí, umí. Děti, které nedostaly jedničku, látku neumí, mohou přijít na doučování, které je každý den od 6.45 do 7.15h.

Kreslení – seznámení s vodovými barvami, malování prstem – hladíme maminku

Pracovali jsme ve skupinách, děti dostaly krabičku s úkoly, nic bližšího jsem jim nevysvětlovala. Děti samy musely přijít na to, co s tím mají dělat a domlouvat se. Úspěch slavili všichni, jedna skupina však byla lepší.

Měla jsem dneska z dětí radost, dochází k obrovskému posunu, začínají pronikat do pravidel třídy. Chválím i kluky, kteří si na mě nemohli zvyknout. Myslím si, že pochopili, že je lepší chovat se ukázněně, než být se mnou „ve sporu“. Prostě, měla jsem dneska dobrý pocit ze třídy a nezávisle na mně, mně to potvrdila i paní asistentka.

Nedá mně to a trošku bych chtěla upozornit některé rodiče, že dosud nepřinesli přihlášku do Spolku rodičů.