22.10.

1.Úkoly pro chybějící

  • ŽA str. 38
  • Psaní str. 9
  • M str. 38

 

2. Začali jsme psát psacím písmem do písanky. Jak jste si jistě všimli je to pro děti dost náročné. Písmenka jdou rychle za sebou, píšeme už i slabiky. Prosím, doma trénujte všechno to, co píšeme v písance. Od listopadu zavedeme nový sešit, bude se nazývat diktáty a do tohoto sešitu budeme psát diktáty. Diktovat dětem budu to, co píšeme v písance. Takže je hodně důležité, aby děti nepsaly písmena bezmyšlenkovitě, ale aby si uvědomovaly to, co píšou.

3. Dneska jsem vybírala pracovní sešity z matematiky. Několik dětí je nemělo podepsané. Prosím, napravte to. Podepište jim je nahoru na druhou stránku. Podepisujte hlavně příjmení. Dneska jsme několikrát museli zjišťovat čí je sešit, Honzíky tam máme dva a navíc, některé děti si svůj sešit nepoznají.

4. Písmenka, prosím, ať děti píšou úzká. Úzké písmo je pak mnohem hezčí a úhlednější. Dneska jsem dala druhé pero, děti se v psaní hodně zlepšily. Touha po psaní perem je velká a s dětmi dělá divy.

5. Od listopadu budu známkovat všechny známky. Jedna až pět. Ale budu se ještě hodně snažit, aby žádná pětka, snad ani čtyřka, nepadla. Ale ať na to děti nespoléhají.

6. V úterý se zase školím v ČB, bude se ve třídě suplovat.