Informace

Některé děti stále šeptem čtou písmenka a pak nahlas řeknou slabiku. Nelze, musí číst slabiku najednou. Pokud to stále nejde, vraťte se k ŽA. Psala jsem vám to do úkolníčku. Písmenka i slabiky zpívejte na písničku Ovčáci… Děti to umí, děláme to ve škole.

Prosím zlepšete pamětné počítání, dneska některé děti měly problém s výpočtem 1+1.

Prosím, zlepšete i přípravu do školy, některé děti mají nepořádek v tašce, penálu. Chybějí jim barvy pastelek, tužky jsou neořezané. Prosím, zda by děti mohly mít jedno pero náhradní. Dost se s pery nazlobíme.

Dneska jsem se zlobila na jednoho chlapce, který přišel bez penálu. Spolužák mu hned ochotně půjčil tužku, ale daný žák mu ji už nevrátil, prostě se mu ztratila. V tašce strašný nepořádek, našel tam dokonce i svoji původní. Chlapec, který mu tužku půjčil je moc hodný, svědomitý. Bohužel, tužku mu daný žák nevrátil. Proč to píšu. Je to jenom tužka. Vadilo mně, že daný žák to bral jako samozřejmost, nevnímal svoji vinu, vinu svaloval na kdekoho. Prostě si myslím, že od takovýchto maličkostí to špatné chování začíná. Zítra má přinést tužku spolužákovi. Doufám, že na to dohlédnete a v pořádku tužku vrátí.